1.Díl

22.03.2013 17:45

Vendy se vzbudila a šla si dolů (do přízemí za dědou) pro čaj. Holky v 1. patře mají pouze sporák a poličky. Takže třeba kvůli mikrovlnky musí chodit dolů. Vendy přitom vzbudila dědu a popovídala si s ním. Míša si zašla také pro čaj a rozkecaly se s dědou. Mezitím se vzbudila Angee s Terezkou a když neviděly Míšu a Vendy, věděly že jsou dole na televizi nebo si vaří čaj. Holkám se dolů nechtělo, a tak Angee vymyslela že si uvaří "Volské oko". Sice ho moc v oblibě nemaj, ale alespoň něco. No, a pokračování už asi každej ví - Angee s Terkou to připálily. Začly se tam strašně smát, a najednou obě přestaly. Terka řekla: Mám nápad! Jakej? Počkej, dívej se na mě. Terka vzala půlmetrový kýbl a nalila do něj vodu. Celou pánvičku tím polila a v tom přišly Míša s Vendy. Terezo?! Co jste to zase připálily?! No, vono to strašně páchlo, tak já to polila vodou, odpověděla Tess. Jo, a co tu dělá ten půlmetrovej kýbl? No, tím jsem to trošku polila. Já ti dám takové jenom trošku vyhrkla Vendy, vzala ten půlmetrovej kýbl, a vylila to na Terku s Angee :D Taky jsem to na vás "trošku" vylila! :D Angee s Terkou šly za spící Nikki a otřepaly mokré vlasy na ni. No, to víte, Nikča celá nasraná :D Tak to v Originální Rodince chodí :P